Hírkereső

Keresés

28,6 millió forintton nyit itthon az első elektromos 5-ös BMW, a vadonatúj i5

A nemrégiben leleplezett újdonság alapmodellje 340 lóerős teljesítménnyel és hátsókerék-hajtással támad.

Beültünk a vadonatúj, most először villanyautóként is elérhető 5-ös BMW-be

Megérkezett a BMW 5-ös szériájának vadonatúj, nyolcadik generációja, melyből i5 néven most első alkalommal tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.

Addig vágták az M1 Híradó lánchidas riportját, míg nem jött ki a kormányzati narratíva

Egy elektromos autót vezető férfi elmondta, hogy ő egyetlen autót sem engedne fel a Lánchídra, de az ő szavai már kimaradtak a riportból.

Érkezik az igazi amerikai elektromos monstrum, a Cadillac Escalade IQ

A Cadillac Escalade mindig is az amerikai autógyártás presztízsterméke volt.

Beültünk az első elektromos Rolls-Royce-ba, íme a süppedő szőnyeges Spectre

Mutatjuk a kékvérű brit luxusmárka első hangtalanul suhanó modelljét, melyen már nincs kipufogó.

Czirfusz Márton kutató: Az akkumulátoripar erőltetése nem segíti a magyar gazdaság felzárkózását

Az akkumulátorgyári bérek csak látszólag magasak, ahhoz sokat és hibátlanul kell dolgozni minden hónapban – mondja Czirfusz Márton kutató. A foxconnizációnak nevezett folyamat nyomán tömegek kerülhetnek a betanított, gyártósor melletti munkakörökbe.

Német villanyautó 1943-ból, megnéztük a korát megelőző járgányt

Senki se gondolja, még csak véletlenül se, hogy az elektromos autók a 21. század találmányai.

Ha nem tárgyalják újra a Brexit-egyezményt, kivonulhat Nagy-Britanniából a világ egyik legnagyobb autógyártója

A Stellantis csoportnál most jöttek rá, hogy az elektromos autóiknál képtelenek tartani a Brexit-egyezményben meghatározott autógyártási szabályokat.

Szijjártó Péter Pekingben: újabb óriási kínai autóipari beruházás érkezik Magyarországra

Újabb hárommilliárd eurónyi kínai elektromos autóiparhoz kapcsolódó beruházás jön Magyarországra.

Szijjártó: Hárommilliárd eurónyi új kínai beruházás jön, ötből négy az elektromos autózáshoz köthető

Maximális támogatással.

Svédországban olyan utat építenek, ami vezetés közben tölti az elektromos autókat

Összesen 3000 kilométernyi utat szeretnének építeni 2035-ig.

„Izgi lesz” – és tényleg az volt! Közösségi autóztunk az utca emberével

Bár az autómegosztó szolgáltatás hazánkban is egyre népszerűbb, még mindig sokan vannak olyanok is, akik egyes félelmek vagy tévhitek miatt nem merik igénybe venni azt. Hogy hogyan is működik a carsharing és hogy milyen érzés elektromos autót vezetni, azt a gyakorlatban, az utca emberével teszteltük.

Méregdrágán és vészjóslón támad a Brabus tuningolt elektromos Mercedese

A német tuningcég ezúttal kivételen nem a teljesítményt, hanem a hatótávot növelte meg.

Két tűz közé szorult az európai energiahálózat, fejlesztések nélkül a fejünkre is omlik az egész

A zöldítési célok eléréséért tíz éven belül fel kell futtatni az elektromos autózást, a hőszivattyúk beépítését és a megújuló erőművek integrálását. A fogyasztási és az ellátási oldal borítékolható robbanása külön-külön is megoldhatatlan kihívások elé állítaná a kontinens villamos hálózatát, együtt meg pláne: nincs rá felkészülve, hiszen nem is erre tervezték. A teljes körű modernizálásért az EU hét év alatt közel 600 milliárd eurót tolna a rendszerbe.

Minden, ami elektromos: zakatol a jövő a BOK-csarnokban

Zajlik az e-Mobility Show.

Megroppan a hazai hálózat, ha 2030-ban egymillió elektromos autót töltenek rajta?

2035-től már nem lehet benzines és dízeles autókat értékesíteni az EU-ban, így az eddiginél is gyorsabban terjedhetnek el az elektromos autók. Utánajártunk annak, hogy hol tart most az e-autózás széles körű elterjedéséhez vezető úton Magyarország

Az elektromos autózás kora közelebb van, mint gondolnánk

Az elektromobilitás meredeken felfelé ívelő szakasz elejére érkezett. A tisztán villanyautók mellett a hibrideknek is van létjogosultságuk, és sokan akadnak, akik a hidrogéncellás változatra esküsznek.

Vadonatúj elektromos kombi a Skodától

Érkezőben az Octavia kombi vadonatúj tisztán elektromos verziója.

Bekövetkezett: itt a Shelby első elektromos tuning Mustangja

A legújabb Shelbyben már csak a hangszórókból hallható némi V8-as hang.

Minden ötödik eladott új autó elektromos lesz idén

Rekordszinten nőhetnek az eladásaik.

A valaha készült legerősebb Audiként jön az új elektromos A8

Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.

Megnéztük a Taycant több mint 120 évvel megelőző, magyar kötődésű első elektromos Porschét

A 19. század végéről származó járgány tulajdonképpen egy lovak nélküli villanymotoros hintó, mely korának egyik leggyorsabb és leghatékonyabb kocsija volt.

A Cupra első elektromos SUV kupéja: megnéztük a Kínában készülő Tavascant, amit a győri Terramar követ

340 lóerővel és 550 kilométeres hatótávval debütált a spanyol márka sportos hangvételű szabadidő-autója. Megérkezett a világító emblémás Cupra Tavascan, mellyel a nemzetközi sajtóbemutatón testközelből ismerkedtünk meg.

Amerikából jöttem: Európában a Ford hegyomlásnyi méretű elektromos autója

A Ford megkezdi a tisztán elektromos hajtásláncú hatalmas pickup, az F-150 Lightning európai forgalmazását.

Minden harmadik német már venne kínai autót

Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.

Elektromos Passat: megérkezett a közel 5 méteres VW ID.7

Az alacsony légellenállású új Volkswagen villanyautó hatótávja ideális esetben eléri a 700 kilométert.

Biturbó V12 helyett két villanymotor: 660 lóerővel itt az új BMW i7 M70

A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.

A befektetési piac sztárjaivá váltak mára a régi autók

Az elektromos autók térnyerése ráadásul úgy tűnik, még tovább növeli majd a klasszikus járművek értékét, amelyek egyre inkább dollármilliókat érő kincsekké válnak.

Darth Vader lelke hófehér: teszten a hangparancsra ajtót nyitó marcona villanyautó, a BMW i7

A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.

Ennyi volt: megszűnik egy díjnyertes, magyar fejlesztésű e-autós applikáció

A Volteum nevű, elektromos autózást segítő alkalmazás hamarosan megszűnik, miután a fejlesztők más területekre helyezték át a fókuszt. Az app rövid pályafutása során több díjat is elnyert.

A használt autók a magyar piac fékje

Robbanásszerű az elektromos járművek terjedése, piaci részesedésük azonban továbbra is alacsony.

Rendkívül erős lesz a világ első elektromos Lamborghini-je

Az olasz sportautók királya bemutatta első elektromosan tölthető járművét.

Hatvan kilométerenként elektromos töltőket kell építeni az EU-ban

Egyelőre a főbb utak mentén, de felgyorsítanák a töltési infrastruktúra fejlesztését.

Letámadja Európát az Aiways, megnéztük a kínai gyártó egész jó árú villanyautóit

200 lóerő körüli teljesítménnyel és 400 kilométeres hatótávval kecsegtet az Aiways első két modellje.

Előfizetéses extrák, villámgyors töltés: az EV9 most a legjobb Kia

A dél-koreai csúcsmodell vezetője tartósan átengedheti az irányítást az autónak. És közben a legnagyobb akkumulátorral szerelt változattal simán át lehet szelni Magyarországot két töltés közt.

Arról ment a legnagyobb üzengetés az EU-csúcson, ami napirenden sem volt

A német kormány autós hajtűkanyarja trollkodott bele az EU-tagok vezetőinek csúcstalálkozójába.

Elektromos autónál is könnyű belefutni egy tekert órájú példányba

A villanyautóknál az akkumulátor tényleges állapota miatt érdemes a kilométerórán látható adatokat fenntartással kezelni.

Egyre inkább árthat a Teslának Elon Musk zűrös személyisége

Ami korábban nagyon vonzó volt, egyre inkább kellemetlen.

Fontos frissítést kapott az Audi kompakt villanyautója

Az ingyenes update előnyeit az összes Q4 e-tron tulajdonos élvezheti.

A kínai autóexport behozta a németet, és rohamtempóban tör előre

Az ázsiai ország az elektromos autók terjedése, erős hazai ellátási lánca, a koronavírus-járvány okozta fennakadások minimalizálása és a német ipar kálváriája miatt napjainkra a világ második legnagyobb autóexportőrévé vált. A nagy kínálat és a csökkenő árak miatt ez a bolygónak jó lehet, de Európa számára gazdasági kihívás is, hogy az egyik legfontosabb ipari exportpiacán került lépéshátrányba.

Ilyen lesz a Volkswagen olcsó villanyautója

Az eddigi legolcsóbb elektromos hajtású Volkswagen sokkal nagyobb lesz, mint az autómegosztóknál rendszeresített e-Up!, ráadásul 450 kilométer a hatótávja, így nemcsak városi autóként válhat be.

Nyomott áron jött Magyarországra a 450 km-es hatótávú első igazi elektromos MG, megnéztük

Immár hazánkban is elérhető a kínai tulajdonban lévő brit márka első 100 százalékban elektromos kompaktja, amit hamarosan egy hasonló hajtásláncú kombi és szabadidő-autó követ.

A csalódott Teslások 355 ezer forintért kaphatnak normál kormányt

Itt a megoldás azok számára, akik egyszerűen nem tudják megszeretni a villanyautók újfajta szarvkormányát.

Újra feltalálták a kormányt: meghajtottuk a Lexus első igazi villanyautóját, az RZ-t

A sci-fi faktort alaposan kimaxolja és a Teslát is a sarokba állítja a Lexus RZ-ben elsőként elérhető szupermodern kormány, de a japán gyártó 100 százalékban elektromos újdonsága ezen túlmenően is számos érdekességgel szolgál.

Megnéztük a budapesti hatalmas biturbó V18-as motort, ami a villanyautóknak is termel áramot

Rendkívül alacsony a fordulatszáma, de 77 000 Nm a nyomatéka ennek a gigantikus zuglói motornak, mely nemcsak áramot, hőt is előállít. És három van belőle egymás mellett, ami még mindig csak feleannyi, mint amennyi az óceánjáró hajókban található.

Akár 435 kilométeres hatótáv: elárasztják a piacot az új elektromos Minik

A BMW konszern brit márkája hamarosan több vadonatúj villanyautóval fog előrukkolni.

A Honda húsz év múlva sem temetné a hagyományos motorjait

Egyelőre nem akarnak lemondani a belső égésű motortól.

Magyarországon a 2023-as Év Autója – megnéztük az elektromos Jeep Avengert

Budapestre érkezett a vadonatúj Jeep Avenger. A 400 kilométeres hatótávú elektromos divatterepjáró ugyanott készül, ahol egykoron a Kispolszkikat gyártották.

Nincsenek kilincsek a legújabb kínai villanyautón

Kilincsek nélkül, de meglepő módon hagyományos visszapillantó-tükrökkel kerül piacra ez az új elektromos autó.

Mennyire élhetők a legolcsóbb villanyautók?

Vázolunk néhány példát, hogy az elérhető árú elektromos autók körülbelül mire képesek 2023-ban.