Hírkereső

Keresés

Lázár János: Először is, Orbán Viktor örök

A fideszes politikus szerint a magyarországi online élelmiszer-kereskedelmet magyar kézben kell tartani.

Júliustól az EU-n kívülről rendelt filléres dolgokra is áfát kell fizetni

A Magyar Posta automatikus vámeljárással készül a változására.

Gyorséttermek, e-kereskedelem, légiközlekedés: ezekbe a részvényekbe érdemes most befektetni

Miközben az árfolyam- és értékeltségi csúcsokat döntögető, de már meg-meg torpanó amerikai részvénypiac folyamatosan a figyelem középpontjában van, jóval kevesebb szó esik azokról a régiókról és szektorokról, amelyeket a koronavírus válság súlyosan érintett. Vajon ezek közül kerülhetnek majd ki az újranyitás részvénypiaci nyertesei? A légiközlekedés, a szálloda- vagy akár az étteremláncok? Honics István, az OTP Alapkezelő vezérigazgató-helyettese és Boér Levente befektetési igazgató elemzi az esélyeket.

Éveket ugrott előre az online kereskedelem

A szektor továbbra is a járvány egyik nyertese.

Az Asos felvásárolta a becsődölt Topshopot, és már a globális online divatpiac uralmára gyúr

A járványhelyzet az egyiküknek betette a kaput, a másikuk szárnyalni kezdett, mert az emberek annyi melegítőt akartak venni a karanténban. Az üzleteknél már vonzóbb az online vásárlás a fiatalok számára.

Miért ennyivel digitálisabb és nemzetközibb egy cseh cég, mint egy magyar?

Csehország fejlettebb és gazdagabb, mint Magyarország. Ám még ez a különbség sem indokolja azt, hogy a csehek nemzetköziségben, digitalizációban, e-kereskedelemben több lépéssel is előttünk járnak. Mi ennek az oka? Miért a cseh webkereskedők foglalják el a magyar piacot, és miért nem fordítva?